Tipy na výživu a životný štýl povzbudzujúce našu  imunitu. (autor:Jenny Logan DNMed.)

Tipy na výživu a životný štýl povzbudzujúce našu imunitu. (autor:Jenny Logan DNMed.)

Sezóna prechladnutí a vírusov chrípky sa zvykne začínať v strede septembra, práve vtedy keď sa deti vrátia do škôl.

Prostredie v škole, ústredné kúrenie, suchý vzduch, blízky kontakt žiakov robí zo školy perfektné prostredie pre šírenie vírusov chrípky a baktérií.

Deti prinesú vírus chrípky domov a šíria tak ochorenie ďalej medzi rodičov a starých rodičov.

Navyše nízka hladina vitamínu D a prichádzajúca zima znižuje našu schopnosť bojovať s vírusmi a baktériami.

A k tomu sa pridáva fakt, že vírusy prežívajú dlhšie v chladnom prostredí. Je to ideálny čas pre šírenie infekcií.

Otázka teda znie. Čo môžeme urobiť, ako sa môžeme chrániť?

Je nejaký spôsob ako zabrániť týmto votrelcom kolovať v našich rodinách?

Môžeme sa vyhnúť výpadkom v práci a škole?

Naša imunita je vystavená skúške odolnosti hlavne v takých profesiách ako je práca v škole, zdravotníckych zariadeniach, alebo v klimatizovaných kanceláriách.

Náš imunitný systém je zodpovedný za boj proti týmto votrelcom, za to aby neprenikli cez ochrannú bariéru do nášho organizmu.

Ako môžeme najlepšie posilniť náš imunitný systém?

Tipy na výživu a životný štýl povzbudzujúce našu správnu imunitu.

Najčastejšie príčiny oslabujúce náš imunitný systém.

  •     Vek- starnutie

  •     Nedostatočná a na vitamíny chudobná strava

  •     Zlé stravovacie návyky

  •     Nedostatočné trávenie

  •     Stres

  •     Málo spánku

  •     Významné zmeny v živote

Tu sú rady ako môžeme podporiť a posilniť našu imunitu.

  • Jedzte veľa čerstvej zeleniny a ovocia, zabezpečujú nám dôležité živiny, ktoré posilňujú našu imunitu.

  • Vyhnite sa nadmernej konzumácii cukru, kávy a alkoholu, ktoré majú vplyv na oslabovanie našej imunity.

  • Pokiaľ je to možné obmedzte príjem rafinovaného cukru a priemyselne spracovaných potravinárskych výrobkov, ktoré majú nízky obsah dôležitých živín. Vyberte si radšej čerstvé, nespracované potraviny a celozrnné výrobky.

  • Veľký význam má vyberať si potraviny, ktoré majú priaznivý vplyv na našu správnu črevnú mikroflóru a dobré trávenie, čo veľmi úzko súvisí s našou imunitou. Sú to fermentované potraviny alebo živé jogurty.

  • Dôležité je vyhýbať sa stresujúcim situáciám. Používajte dychové cvičenia. Nádych na 4 doby a výdych na 8 nám pomáha udržiavať sa v pokoji a kľude. Vhodné sú aj cvičenia ako joga a pilates.

  • Snažte sa tráviť čo najviac času na slnku čo je fajn pre tvorbu vitamínu D, ktorý je dôležitý pre podporu našej imunity.

  • Vytvorte si vhodné podmienky pre vaše stravovanie. Pri jedení seďte a každé sústo dôkladne požujte a doprajte si kľud po jedle- nenaháňajte sa! Je to dôležité pre dobré trávenie a efektívne využitie potrebných živín.

 

Ďalšia podpora pomocou výživových doplnkov:

 

V každodennom živote je často veľmi ťažké dodržiavať všetky zásady a zdravý životný štýl. Nie vždy máme všetko pod kontrolou a darí sa nám vyhýbať stresujúcim situáciám.

To je dôvod prečo môžu byť výživové doplnky pre nás užitočné. Pomáhajú nám doplniť chýbajúce a pre našu imunitu veľmi dôležité živiny, vitamíny a minerálne látky.

Ako jeden z najlepších doplnkov preukázateľne podporujúci našu imunitu sú betaglukány (Beta-Glucans).

Známych je viac ako 600 publikovaných štúdií, ktoré hovoria o schopnosti tohto zázračného produktu výrazne posilňovať našu imunitu.

U betaglukánov bola zistená silná schopnosť zlepšovať našu imunitnú odpoveď.

  • Jedna zo štúdií dokázala že: ženy vystavené stresu užívajúce betaglukány 12 týždňov mali výrazne nižší výskyt ochorení horných dýchacích ciest a celkovo vykazovali lepšiu kondíciu v porovnaní s tými, ktoré užívali iba placebo.

 Betaglukány majú tiež schopnosť znižovať počet a priebeh ochorení ako prechladnutie a chrípka.

  • Iná štúdia do ktorej bolo zapojených 162 pacientov vo veku 18 až 70 rokov, ktorí trpeli častými infekciami,(ktorých príčinou bolo prechladnutie) minimálne 3 x za posledných 6 mesiacov, preukázala zníženie výskytu týchto infekcií až o 25% v skupine pacientov, ktorí užívali betaglukány. Taktiež bolo zaznamenané zmiernenie priebehu ochorenia u pacientov, ktorí ochoreli.

Dobré výživové doplnky, ktoré obsahujú betaglukány bývajú doplnené o prvky ako zinok, vitamín C a vitamín D. Tieto živiny sa ukázali byť veľmi prospešné ako významná podpora našej obranyschopnosti (imunity).

Problém je však to, že v našej strave často chýbajú.

Kto je Jenny Logan DNMed.?

Jenny je výživová poradkyňa, ktorá pôsobí v odbore zdravej výživy a prírodnej medicíny viac ako 20 rokov. Jenny pracovala ako predajkyňa, školiteľka a študovala nutričnú medicínu a psychológiu.

ZVÝHODNENÝ NÁKUP

Natures Aid Beta-Glucans IMMUNE SUPPORT+ 90 tabliet +darček Natures Aid vitamín C 1000mg low acid(nekyslý) 30 tabliet

CHCEM KÚPIŤ 

BETA-GLUCANS IMMUNE SUPPORT+

Posted on 02.11.2018 Odporúčania lekára - články... 0 242

Leave a CommentLeave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Archív

Kategórie

Posledné komentáre

Žiadne komentáre

Blog search

Porovnať 0
Pred.
Ďalší

Žiadny produkt

Bude upresnené Doručenie
0,00 € Celkom

Objednať